vrijdag 1 augustus 2008

Speelstraat National






Hallo,
Aangezien Telenet mij de toegang tot mijn e-mailadres ontzegd heeft zonder mij hiervan op voorhand te verwittigen kan ik niet meer aan mijn e-mails + adressen.
Gelieve mijn hotmailadres voortaan te gebruiken.
Sorry dat ik het via de blog doe, maar zie geen andere moglijkheid.
heidi_marchal@hotmail.com
Allé ik zal er wat fotookes bijsteken.
Dirk, kan ik eigenlijk meer dan 5 foto's tegelijk posten? Ik heb er al een heel pak van onze eerste twee dagen speelstraat.
Groetjes Heidi van de nummer 2

1 opmerking:

Dirk Vekemans zei

Heidi,
Voor zover ik weet kan dat hier enkel 1 per 1 maar ik vermoed dat je er eindeloos veel in één post kan steken.

Evenwel:ik gebruik Picasa van Google om hopen foto's tegelijk up te loaden, Flickr heeft ook al zo'n load-alles-ineens-op ding, als je her en der wat accounts aanmaakt heb je al gauw genoeg gb ter beschikking om eender wat kwijt te kunnen.

Het voordeel om van zo'n dienst gebruik te maken is dat je dan een 'dia'animatie ofzo van je foto's kan maken en die in de post stoppen, terwijl iedereen toch ook de foto's 'gewoon' kan bekijken.